Trauma


"Trauma"

Om jou heb ik nooit gevraagd
Toch maak je deel uit van mijn leven
Mijn eigen persoon is weggezakt
Toch heb ik nog veel om te geven

Je bezorgt me twijfels aan mezelf
Omdat ik veel belevingen niet erken
Door vluchtgedrag bouw ik muren op
Omdat ik niet anders gewend ben

Helaas kan ik niet meer terugnemen
Wat je me allemaal hebt aangedaan
Wel laat ik hierbij weten dat ik heb
Wat nodig is om op eigen benen te staan

Je laat me geloven in een schijn persoon
Terwijl ik eigenlijk anders hoor te zijn
Vaak voelt het alsof ik moet overleven
Terwijl ik meer kan met mijn brein

Kijk eens naar de persoon die ik ben
En de obstakels die ik heb doorstaan
Nu is het moment om jou aan te pakken
En zonder jou verder te kunnen gaan

Alles wat je me hebt laten ervaren
Heeft me allemaal tot dit punt gebracht
Maar alles wat hierdoor achtergebleven is
Heeft voor mij een verborgen kracht

Mijn tijd om te bloeien is aangekomen
Zodat ik kan beleven wat ik verdien
Alle avonturen die ik nog wil beleven
Zodat ook jij mijn waarde in gaat zien

Het gaat misschien niet gemakkelijk zijn
Omdat er veel is om nog te leren
Ik verdien het om gelukkig te zijn
Ongeacht wat jij me gaat beweren

Voor het grootste deel van mijn leven
Ben jij de duistere wolk over mij geweest
Nu ga ik het keerpunt voor jou zijn
Waar je al die tijd voor hebt gevreesd

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final