Ik laat de problemen bij wie ze horen


 Ik laat de problemen bij wie ze horen.

Je kan de problemen van een ander niet oplossen.
Je hoeft de verantwoordelijkheid voor die problemen niet op te pakken.
Laat het bij de juiste personen van wie de problemen zijn. En natuurlijk kan je de ander bijstaan.
Dat is meeleven en dat is heel iets anders!
Als je de problemen van een ander niet meer oppakt zal het je merken dat je onnodige stress en spanning loslaat/ niet meer ervaart.
Het is een manier om grenzen te stellen en jezelf te beschermen tegen het overnemen van de lasten van anderen. Kies hier bewust voor en bewaak je eigen energie, in plaats van energie te verspillen aan zaken die buiten jouw controle liggen!
Zeg deze affirmatie meerdere keren per dag tegen jezelf om jezelf positief te activeren en je bewust te maken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final