From (seizoen 1 en 2)


Ontrafelt het mysterie van een nachtmerrieachtige stad in Midden-Amerika die iedereen die binnenkomt in de val lokt. Terwijl de onwillige bewoners vechten om een ​​gevoel van normaliteit te behouden en een uitweg zoeken, moeten ze ook de bedreigingen van het omringende bos overleven; inclusief de angstaanjagende wezens die tevoorschijn komen als de zon ondergaat.

Kortom, "FROM" is een serie die een onuitwisbare stempel op mij heeft gedrukt. De boeiende verhaallijn, rijke karakterontwikkeling en tot nadenken stemmende thema's maken het een absoluut genot om naar te kijken. Ik kijk reikhalzend uit naar elke nieuwe aflevering, opgewonden om de mysteries te ontrafelen die in deze buitengewone serie schuilgaan. Als je een fan bent van intelligente verhalen en verlangt naar een serie die je percepties uitdaagt, dan is ‘FROM’ een absolute must-watch. De karakterontwikkeling is werkelijk uitzonderlijk. Elk personage is zorgvuldig gemaakt, met zijn eigen tekortkomingen, sterke punten en verborgen geheimen. Naarmate de serie vordert, zijn we getuige van hun groei en transformatie, waardoor ze ongelooflijk reëel en herkenbaar aanvoelen. De schrijvers hebben uitstekend werk geleverd door ons emotioneel te laten investeren in de personages, en ervoor te zorgen dat hun worstelingen en triomfen diep resoneren met het publiek.

Wat deze show onderscheidt, of op zijn minst onderscheidt, is dat het stevig in de realiteit lijkt te zijn geworteld (en ik benadruk echt dat het lijkt). Wij voelen met deze mensen mee. En dit wordt niet beter gedemonstreerd dan door het observeren van de sheriff. Je kunt zien dat hij oprecht om de stedelingen geeft, al was het maar door zijn daden. Hij lijkt ook ongelooflijk nobel. Zijn probleem, en je kunt zien dat hij er aan het einde van aflevering 2 mee in het reine komt, is dat hij weet dat hij waarschijnlijk met iets bovennatuurlijks te maken krijgt - iets waar hij totaal geen controle over heeft. Dus wat is de werkelijkheid precies? Toen ze maar rondjes bleven rijden, zonk mijn hart een beetje omdat het zo ongelooflijk hopeloos was.

En dat mensen is in wezen waarom deze show werkt. Het speelt in op je angsten en vraagt: "wat als?" Dit is cerebrale spanning op zijn best, met voor de goede orde een beetje klassieke horrorelementen erin.

Seizoen 1 staat op Netflix, tweede seizoen heb ik gezien via het internet.
Las ergens dat in de nazomer seizoen 3 gaat komen en die wil ik ook zien....

Tis net als "lost" de vraag die ik steeds stel : zijn ze soms overleden en zijn ze nu in een soort van Limbo ? Ik ben werkelijk verslaafd geraakt aan de verhaallijn die echt super goed is geschreven en de acteurs zijn fantastisch en echt geloofwaardig....Ik vraag me af hoe het verder gaat in het volgende seizoen....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final