Anaïs Nin


“My mission, should I choose to accept it, is to find peace with exactly who and what I am. To take pride in my thoughts, my appearance, my talents, my flaws and to stop this incessant worrying that I can't be loved as I am.”

— Anaïs Nin

[ Art • “Drawing Down the Moon” by Jake Baddeley ]

“Mijn missie, mocht ik ervoor kiezen die te aanvaarden, is vrede vinden met wie en wat ik precies ben. Om trots te zijn op mijn gedachten, mijn uiterlijk, mijn talenten, mijn gebreken en om een ​​einde te maken aan de onophoudelijke zorgen dat er niet van mij gehouden kan worden zoals ik ben.

– Anaïs Nin

[ Kunst • “De maan naar beneden trekken” door Jake Baddeley ]

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final