DE KRACHT VAN DE PAUZE


In de haast om ons punt duidelijk te maken... om de uitkomst van een ongewenste situatie af te wenden... om een ​​moeilijk gesprek te vermijden... om de deur uit te gaan... om de chaos van op het moment...of om het irritante geklets van een collega of vriend te onderdrukken...we kunnen soms onze mond openen om iets te zeggen...om later weer te moeten leuren om de fouten die we hebben gemaakt recht te zetten onstuimige woorden of daden.

De 'Pauze' is bedoeld om adem en goede raad te geven aan het moment... om het hart te openen... en om door het oog van het hogere zelf te kijken... het is in die pauze dat we zijn in staat om van kant te wisselen en te oefenen met het ontvangen van de woorden uit onze eigen mond of om de gevolgen van onze eigen daden te voelen om te bepalen of we al dan niet handelen vanuit Liefde of vanuit angst.

Het is in de 'Pauze' dat we ons kunnen verbinden met de oneindige wijsheid van ons collectieve bewustzijn en dat we de hele waarheid van de ziel voor ons kunnen zien... onszelf daarin kunnen zien... en om onze wensen en behoeften te uiten vanuit een liefdevolle, vriendelijke en bevestigende plek.

Als Lichtwerkers moeten we de geesten verheffen...de vibratie verhogen...het alledaagse verheffen...en vrede spreken in het moment...want het is in elk moment dat we zijn gezegend om het Licht te zijn... hetzelfde Licht dat onze wezens als EĆ©n verbindt met Al Dat Is.

Vandaag.....Verbind je met de beoefening van de Wijsheid en het Geschenk van de 'Pauze'.

IK BEN de Vrede die ik zoek

Ik ben dat ik ben

Wij zijn een

En zo is het.

(¯'šŸ’™'¯).♡*...*
¸¸'•. ¸.•' ⁀⋱‿šŸ’™•.♡.•⁀šŸ’™


Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final