Resident Alien seizoen 1


Een buitenaards wezen dat op aarde is neergestort op een missie om de mensheid te vernietigen, neemt de identiteit aan van Dr. Harry Vanderspeigel, zodat hij onopgemerkt kan blijven door de inwoners van Patience, CO terwijl hij in de met sneeuw bedekte bergen van Colorado zoekt naar stukken van zijn schip. Hij leert 'menselijk te zijn' door naar Law and Order te kijken en de overleden, grote Jerry Orbach na te bootsen. Op een dag verschijnen de sheriff van Patience, Mike "Big Black" Thompson, en zijn plaatsvervanger, Liv Baker, in zijn afgelegen hut. Er is een moord gepleegd in 
oordslachtoffer is de stadsdokter. Al snel komt hij de stad en ze hebben een dokter nodig. Het min de rol van de nieuwe stadsdokter terecht, waardoor hij voortdurend in contact staat met de stadsmensen. Iets wat hij tot nu toe ijverig heeft vermeden. Naarmate hij meer tijd met mensen doorbrengt, leert hij meer over hen en wat hen menselijk maakt. Dit geeft hem een ​​pauze, maar hij is nog steeds vastbesloten zijn missie om de mensen op aarde te vernietigen te voltooien. Hij ontdekt dat één persoon in de stad hem in zijn ware vorm kan zien, wat de zaken ingewikkelder maakt. 

Resident Alien was zoveel beter dan ik oorspronkelijk dacht dat het zou zijn! Het gaat over een Alien (Alan Tudyk) die neerstort in een klein stadje in Colorado en de identiteit aanneemt van de stadsdokter. Zijn missie is om alle mensen te doden, maar hoe langer hij blijft en ze leert kennen, hoe meer hij van gedachten verandert. Alan Tudyk is perfect voor deze rol en leidt een grotendeels onbekende cast die hier allemaal naam maakt omdat ze allemaal geweldig werk leveren. Ik was eigenlijk verrast door hoeveel ik ervan genoot. Het is een lachwekkende komedie die ook hartverwarmende momenten kent en voor je het weet raak je verslaafd aan deze show. Het is zowel origineel als hilarisch. Ik kan niet wachten op meer!
Eerste seizoen op Netflix gekeken, maar las op het internet dat er nog 2 seizoenen zou zijn.
Ik ga het wel zoeken want wil wel weten hoe het verder gaat.
Ik vind de serie leuk en ik heb echt momenten gehad dat ik aan het glimlachen was. 
Jammer dat de andere seizoenen niet op Netflix staan...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final