Encaustic Art dagkaart


Ik verbind me. Angst voor De Waarheid. Een tijd van slavernij, geestelijk of lichamelijk, van stilstand. Een tijd van oneerlijkheid en censuur. Laat de hang naar allerlei materieel schijngeluk los. Bevrijd jezelf van gebondenheid welke je zonder het te realiseren zelf hebt gecreëerd.
Neem afstand van egoïsme, verwaandheid en trots, deze leiden tot jouw eigen ondergang en zie de omgeving zoals die werkelijk is. Ontmasker misleiding en huichelarij. Open je ogen en verbreek je ketenen.
Het Universum, het kosmisch bewustzijn helpt je daarbij. Helpt je bij het zoeken naar jouw plek in deze wereld, naar jouw heel wording.
Het staat ook voor de cirkel die zichzelf steeds weer vernieuwd. Het einde van het oude en het begin van het nieuwe, voltooiing van een cyclus. Nieuwe mogelijkheden dienen zich aan, aan jou de kans deze te zien en te gebruiken. Een kans op een andere weg inslaan, een kans jezelf te bevrijden van innerlijke boeien.
De eeuwige bron waaruit alles voortkomt en alles weer naar toe gaat.
Blijf hoopvol en positief.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final