American Horror Story: Season 12


 AHS: Delicate is het twaalfde seizoen van de populaire horroranthologiereeks, en voor het eerst in zijn reeks is het een bewerking van een ander origineel verhaal. Seizoen 12 volgt dezelfde hoofdpersonages en volgt nauwgezet de plot van Danielle Valentine's roman Delicate Condition , hoewel het boek meer dan 400 pagina's aan verhaal bevatte, die waren samengevat in een plot van negen afleveringen voor AHS: Delicate . Hoewel het kernconcept voor het seizoen sterk was, liet de uitvoering het verhaal in de steek met een overhaast, onbevredigend einde en aanhoudende onbeantwoorde vragen.

Mijn probleem met S12 is dat er geen licht en schaduw in het perceel is. Schijnbaar is er elke 90 seconden een hallucinatie of visioen, gebeurt er iets raars, of een poging tot jump-scare, of suss-gedrag dat nergens op slaat, tot het punt dat er geen spanning meer is, het is ALLEEN spanning, die zichzelf opheft en zijn effect verliest. drijf de plot op een boeiende manier aan. Omdat al deze dingen niet de som van iets veel zijn. Deze vaak symbolische versieringen van de verhaallijn lijken bijna op versieringen op een kerstboom en weinig anders. Het is overdreven en toch gaat er zo weinig van het verhaal vooruit. Bovendien zijn de afleveringen zo kort (ongeveer 40 minuten) dat ze altijd te snel lijken te eindigen en ik vraag mezelf af: "Oké, dus wat is er eigenlijk gebeurd in deze aflevering?" Het lijkt nooit veel. Het is als dit nooit eindigende, enigszins irritante, onzinnige psychodrama vol met mensen in rare kostuums, griezelige blikken en veelbetekenende blikken, rare poppen en dode dieren, onstoffelijke stemmen en vreemde geluiden, en op de lijst van voorspelbare stijlfiguren komt te staan. aflevering wat hebben we eruit gehaald? Het voelt als heel weinig. Ik voelde min of meer hetzelfde over Freakshow, dat zich maar voortsleepte terwijl dit relatie-psychodrama zich tussen de personages afspeelde (en ze hebben op een stomme manier het meest boeiende en angstaanjagende personage, Twisty, in E04 vermoord. Waarom?). alsof het heel hard zijn best doet en ironisch genoeg weinig geeft voor alles. Ik hoop dat dat logisch is. Dat is de recensie waar u niet om heeft gevraagd, maar graag gedaan.

Kim was eigenlijk hoe ze zou zijn in haar eindeloze realityshow. De Biatch met verschillende oogrollen en F-bommen , toch acteerde ze erg goed. Ik vind Emma Roberts uitstekend en deel 2 was eigenlijk behoorlijk aangrijpend en verwarrend. Toch niet het beste seizoen , eigenlijk het slechtste seizoen die in deze serie gemaakt is.

De castopstelling is teleurstellend. Alle originele AHS-casts zijn het schrijven beu en zijn verder gegaan, zo lijkt het. Het zwangerschaps- en babygedoe is zo vervelend en ik ben het beu en het lijkt gewoon niet zo interessant. Ze hadden de show al jaren geleden moeten beëindigen. Misschien zal hun laatste seizoen de naam shitshow krijgen en kunnen ze ons gewoon een seizoen geven van alle slechte statistieken die deze show heeft opgeleverd. Elke aflevering is een ander mislukt seizoen. Te beginnen met welk seizoen dan ook na coven.

Ik vond het jammer dat ze het boek van Danielle Valentine zo verpest hebben, ik hoop niet dat dit seizoen van ASH haar boek de prullenbak in zal belanden, want het boek is goed, alleen de verfilming superslecht en afgeraffeld.
Jammer, hopelijk gaan de schrijvers terug naar  ASH zoals het ooit eens begon, want de laatste seizoenen waren niet echt super goed.

Zal me benieuwen....
Ik raad dit seizoen niet echt aan....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final