Resident Alien 1, 2, 3 seizoenen


 Resident Alien is een Amerikaanse sciencefiction-comedyserie gebaseerd op de gelijknamige comicserie van Dark Horse Comics, gemaakt door schrijver Peter Hogan en tekenaar Steve Parkhouse. Het eerste seizoen ging op 2 april 2021 in première, het tweede op 26 januari 2022 en het derde op 14 februari 2024

Alan Tudyk is geweldig en levert echt (zoals altijd). Hoe kan hij zijn karakters zo goed belichamen? Nadat ik met vrienden over RA had gesproken, vroeg iemand me of het een 'feel good'-show was. Ik zou het niet als zodanig classificeren, want hoe veel ik ook van Harry houd, hij kan soms echt pijn doen voor de andere personages, maar ook voor de mensheid. Maar ik lach hoe dan ook voortdurend!

Alan Tudyk is de voor de hand liggende ster in deze serie. Hij schrijft geweldig en hij levert elke regel met onverbiddelijke vasthoudendheid. Aliens in sitcoms zijn uiteraard niets nieuws, maar deze serie zorgt er op de een of andere manier voor dat het fris en origineel aanvoelt. De ondersteunende acteurs brengen hun grappen ook met wreedheid, bestaande uit alle smaken, van ordinair tot uitgestreken tot sarcasme. Naast Harry krijgt sheriff Mike de beste teksten, waarbij hij altijd de schandalige dingen die uit zijn mond komen, verdubbelt. Zijn scènes met hulpsheriff Liv zijn goud waard. Laten we Judy de sidekick niet vergeten; wat een gedoe! De plot is een ironisch eerbetoon aan een blockbuster-klassieker uit actiefilms. Wat een geweldige vangst om Linda Hamilton te pakken te krijgen, en ze is echt geweldig, wat een goede actrice is ze toch ook! Over het algemeen wordt deze serie van drie seizoenen ten zeerste aanbevolen, een van de beste die dit decennium is uitgebracht.

De timing van alle acteurs is perfect. En ook al is Harry de hoofdpersoon, alle anderen in de serie zijn ook geweldig.

Ik vind het geweldig hoe de serie met elke aflevering beter en grappiger wordt. In seizoen 3, aflevering 8, was de scène waarin ze zich op het ruimteschip bevinden en Harry zegt: "Dit is mijn baby. Hij heeft net vijf nieuwe tanden gekregen vandaag. Hij wil ze je laten zien" hilarisch en de volgende regel: "Ik" Ik ga mijn hand in je kont steken en je marionet spelen alsof je thuishoort op de openbare televisie", waardoor ik letterlijk van de bank viel van het lachen. Ik weet niet wie deze regels schrijft, maar laat ze alsjeblieft komen en de manier waarop Alan Tudyk de regels levert, is perfect voor de show. Ik weet niet hoe lang de serie zal duren, maar weet dat deze fan op elke nieuwe aflevering zal wachten.

Maar nu is seizoen drie terug en afgesloten met een enorme cliffhanger!!!!

Wat moeten we doen? Resident Alien heeft een publiek dat dol is op de inwoners van Patience, Colorado. Harry Vanderspeigle, Asta, Max, Sahar, hulpsheriff Liv, Sheriff Mike, D'Arcy, Ben en Kate, Dan Twelvetrees en te veel anderen om op te noemen. Ik hoop dat er een seizoen 4 komt.

Eerste seizoen via Netflix gezien, toen kwam ik er achter dat op prime video seizoen 1 en 2 staan. Seizoen 3 heb ik via het internet gevonden en daar gekeken. Ik ben echt aan het bingwatchen gegaan met deze serie en ik vond het echt geweldig. Ik raad deze serie ten zeerste aan !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final