Oversteken


Oversteken

Oh alsjeblieft voel je niet schuldig.
Het was gewoon mijn tijd om te gaan.
Ik zie dat je je nog steeds verdrietig voelt.
En je tranen stromen zomaar.

We komen allemaal naar de aarde voor ons leven.
En voor sommigen is het niet voor veel jaren.

Ik wil niet dat je blijft huilen.
Je huilt zo veel tranen.

Ik heb je niet echt verlaten.
Ook al lijkt het misschien zo.
Ik ben alleen naar mijn Hemelse huis gegaan.
En ik ben dichter bij dan je denkt.
Geloof, dat wanneer je mijn naam zegt, ik naast je sta.

Ik weet dat je er naar verlangt om mij te zien.
Maar er is niets wat ik kan doen.
Ik stuur je nog steeds boodschappen.
En ik hoop dat je begrijpt,
dat wanneer jouw tijd komt om over te steken,
ik daar zal zijn om je hand te pakken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final