Als ik vaarwel zeg


„Als ik vaarwel zeg,
Het is nooit voor altijd,
Het betekent gewoon dat ik je met liefde vaarwel zeg.
tot in een andere tijd en ruimte
Ik zie je weer.

Voor degenen die we liefhebben
We kunnen nooit echt verliezen
Slechts tijdelijk onderdeel van,
En in de betekenis,
Je mag me in je hart houden
Wetende dat je bij elke liefdevolle gedachte aan mij denkt
En elke liefdevolle actie die je onderneemt ter nagedachtenis aan mij
je blijft volledig met mij verbonden,
Want ware liefde overstijgt alle ruimte en tijd.”

Woorden van Tahlia Hunter

Aangepast van een citaat van onbekende oorsprong: „Goodbyes are not forever. Afscheid nemen is niet het einde. Ze betekenen gewoon dat ik je zal missen, totdat we elkaar weer ontmoeten.”

Kunstwerk van Jeanie Tomanek

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final