Creatief kaartje


Lief mens...je hebt een duidelijke verbinding met de wereld van de engelen en andere lichtwezens en je bent een doorgeefluik voor de oneindige liefde van de hemel. Wat je nu nodig hebt is om de de aandacht even heel dicht bij jezelf te houden en jouw eigen cocoon van liefde te scheppen om je heen.Je mag je rust vinden in de geborgenheid van de vleugels van de engelen...om daarna opnieuw geboren te worden en je vleugels vervolgens helemaal uit te slaan.
"Ik voel me veilig en geborgen in een krachtige en liefdevolle omhelzing van de engelen.Ik sta mezelf toe om hun liefde en steun te voelen" Xxx

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final