Wilt u levendiger worden?

 Wilt u levendiger worden?

Wilt u dat uw leven intenser wordt qua vibraties, qua emanaties?

Van de duizenden raadgevingen die ik u kan geven, moet u er tenminste één onthouden.
Wees u bewust van al het leven dat om u heen bestaat en respecteer het als een uitdrukkingsvorm van de Godheid.
Indien de mensen zouden leren om dit leven bij anderen te respecteren, zou dat al een grote vooruitgang zijn.
Maar hoe gedragen zij zich veelal?
Vaak genoeg zien zij zichzelf als niets meer dan schaduwen en automaten.
Zij verdringen elkaar, proberen elkaar te gebruiken als dingen of instrumenten, en als zij elkaar teveel in de weg zitten, ruimt de eerste die komt de ander uit de weg.
Maar wat voor leven hopen zij te leiden met een dergelijk gedrag?
Probeer dus in het vervolg om uw houding te veranderen en zeg in aanwezigheid van iedereen die u ontmoet: “Hier is een schepsel dat, net als ik, een drager is van het goddelijk leven.
Dus zal ik dit schepsel respecteren en beschermen.”
Op die manier zult u zelf ook levendiger worden.



Omraam Mikhaël Aïvanhov 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final