Liefde van de Dichter


Liefde van de Dichter
Mijn woorden van liefde
Ben afgewezen door mijn lief
Vandaag zijn ze mijn bedrijf
Op mijn eenzame nachten
Een voor een opgeschreven... poƫtisch
Waar verdriet, leeft in mijn hart
Ik doe mijn ziel pijn
Bij gebrek aan delen, met mijn lief
Mis om van haar te houden
En haar te kunnen knuffelen en kussen
Het is mijn leven
Het zijn mijn eenzame nachten
Mijn leven vanaf vandaag
Is het geen hel
Zo beetje een woestijn van liefde
Zolang ik maar kan dromen
En leef in de illusie
En afscheid nemen is verdriet
Dit is mijn leven
Het leven van mijn dichters zijn
De liefde in mijn hart
Het is net een lente
Eindeloze liefde die geboren wordt
Om de wereld weg te nemen
Wat het hart bereikt onzeker
Lijden voor de afwezigheid van liefde
Of het willen delen
Samen met degene waar je van houdt
En afscheid nemen is verdriet
Of afscheid nemen van schaarste
Welkom bij jullie
Er is veel liefde
Als liefhebben goed is
Dromen is nog beter
Hart en ziel, dank je wel
Mijn woorden van liefde
Wie waren, aan mijn liefde
En ze gaven leven aan een romantische poƫzie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final