Bloemen Boodschap


 Loze woorden zijn woorden die niet overeenkomen met liefde, licht en vrede; ze bevatten oordelen, zijn verdraaid of bevatten leugens, soms ook angst en frustraties. Te vaak worden die woorden ingezet om iets duidelijk te maken, maar ik kan er niets meer mee. Mijn hoofd gaat ermee aan de haal en ik voel daardoor zwakte, afleiding, en het haalt me uit mijn mooie intenties.

Nu ik mezelf steeds meer koester en liefheb, kan ik niet anders dan mijn hartje het beste geven, omdat mijn hartje daar blij en krachtig van wordt. Dat is mijn taak, en ook jouw taak: je hart in vreugde houden en vrij van emotionele gedoetjes.

Ik heb te vaak op mijn eigen hart gestampt en het misbruikt, vaak door loze woorden van anderen voor waarheid aan te nemen of door verwachtingen te hebben. Ik liet dat toe doordat ik niet goed kan ontvangen, ging ik maar geven. Hoe meer ik deel, des te minder hoefde ik te ontvangen.

Dat betekent dat ik mezelf in het midden van mijn leven zet en mijn tijd op aarde zie als iets kostbaars. Daarmee wil ik mooie dingen doen voor de mensheid en energieverhogend werken, zonder me bezig te houden met lelijke oordelen en loze woorden.

Als je je zwak voelt, verras ze dan met je kracht, spirituele waardes, liefde en lichtkracht. Je hoeft slechts 'waar te nemen' wat anderen zeggen. Blijf bij je eigen waarheid, wees dankbaar en volg je eigen pad in je waardigheid.

'In waarde zijn' betekent ook jezelf in waarde laten behandelen als mens. Gebruik je tijd wijs en efficiƫnt, focus op ruimte, liefde en licht. Houd je frequentie hoog en laat je niet 'beslijmen' doordat je jezelf in lagere frequenties laat trekken. Daar word je moe van, je focus vertroebelt en je kwetst jezelf. Laat emotioneel gedoe bij de ander, laat gaan, het is te vermoeiend.

Vertrouw op je eigen mooie hartje en ruim je eigen innerlijk gedoe op, zodat het lichter in jou wordt.

Ik blijf het vaak herhalen en herschrijven: liefde doet geen pijn. Als er op je hart wordt getrapt of er worden loze woorden gebruikt, neem er afstand van. Loze woorden vervloeken, doen pijn en leiden je af. Woorden van liefde omhelzen, vermooien en geven lichtkracht.

Kies vaker voor vrede, stap in je prachtige licht, voed jezelf met liefde. Dat is de enige remedie tegen hartepijn. Heb jezelf lief, zorg goed voor jezelf. Er wordt eindeloos van jou gehouden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final