Ik wil niet de meest perfecte vrouw zijn


Ik wil niet de meest perfecte vrouw zijn. Wil daar niet eens in de buurt lopen.
Ik wil precies mezelf zijn.
Vol met maniakken, sommigen draaglijker, anderen minder.
Ik wil wat vloekenwoorden blijven spugen en hardop lachen. Ik wil, binnen mijn imperfecties, en sommige daarvan, deze weg doorzetten van niet iedereen tevreden te stellen.
Geen last van, integendeel.
Moet saai zijn als iedereen ons leuk vindt
Het moet saai zijn om binnen de teugels van politiek correctheid te leven. Ik ben niet
Ik zal het niet zijn en ga het ook geen beetje proberen.
En onderweg ga ik mensen verzamelen die me bewonderen voor de manier waarop ik mezelf uitdruk en het niet kan schelen wat anderen denken... Maar ik ga ook wat "pet haters" verzamelen...
Ze vermaken me soms
Bij gebrek aan argumenten, voor het gif op het puntje van de tong, voor het verlangen dat ze wat minder schaap moeten zijn, maar uit dat kassa komen ze niet.
Maar ik bewonder het vermogen dat je hebt om tijd met mij te verspillen.
Ze wijzen met de vinger naar me, ze noemen me revolutionair...
En hier tussen ons, ben ik echt
Wat mensen niet weten is dat alles aan mij echt is, niets nep..
Bloed in de kooi, hart bij de mond, emoties op de huid. Alles is van mij.
Geen repetitie, geen onderdeel van een theatervoorstelling.
Dit ben ik, terwijl mensen. Door dik en dun.
Om te zeggen "vind het leuk of ga uit de weg! ". Alles waar ik in geloof sta ik voor. Wat als anderen het uiteindelijk niet leuk vinden...
Ik geef er niet om om te weten want ik ben niet de anderen.
Het zijn niet zij of wat ze denken die mij definiƫren. En hoe meer ze praten .. Maar ik vind mezelf leuker!
(Chocolade doet geen pijn. )

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final