De Helende Energie van Edelstenen orakel


GRANAAT

Granaten zijn kleine, donkerrode stenen die op granaatappelpitjes lijken. Daarvan is dan ook de naam afgeleid. Het Latijnse woord granatum betekent 'veel zaden hebben'. Granaat is verbonden met de sterrenbeelden Ram, Leeuw en Maagd en het element vuur. De steen stuurt de hart- en wortelchakra's aan.
Granaat haalt remmingen en taboes weg. De steen beschikt over een vurige, passionele energie die een vermoeid libido weer kan activeren. Door het vuur van granaat zal de romantiek weer opflakkeren en de steen kan relaties tot een hoger spiritueel niveau verheffen. Granaat staat bekend als een karmische steen die kundalini kan doen ontwaken. Tijdens het mediteren kan de steen de begeleiding versterken die het pad naar voren verlicht.
Wanneer je je onderdrukt, geremd of futloos voelt, zal de levendige energie van dit kristal je kracht en passie schenken. Deze kaart is vooral nuttig voor mensen die zich hun gaven 'eigen' moeten maken, zodat ze hun volledige potentieel in de wereld kunnen bereiken en het met anderen kunnen delen. Ze staat ook voor voorspoed, rijkdom en roem. Alle relaties halen voordeel uit deze prachtige edelsteen.
Voorspellende betekenis: volledige betrokkenheid bij een project of relatie. Zich aangewakkerd voelen om daden te stellen. Het weer opflakkeren of verdiepen van romantiek. Een verlangen naar lichamelijke beweging of om een meer praktische benadering te hanteren.
Affirmaties:
Mijn passies worden geactiveerd en gerealiseerd.
Ik erken mijn gaven en deel ze met anderen.
Ik ken mijn potentieel.
Ik ben er klaar voor om alles te ondernemen wat ik wil.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final