De Helende Energie van Edelstenen orakel


 SAFFIER

Saffier en robijn zijn verschillende kleurvarianten van het mineraal korund. Een roze korund kan, afhankelijk van de exacte tint, worden geclassificeerd als robijn of als saffier. Saffier is de geboortesteen van degenen die in september zijn geboren. Hij resoneert met de sterrenbeelden Maagd, Weegschaal en Boogschutter en het element water.
Als edelsteen der edelstenen werd saffier lange tijd vereerd als de meest nobele en koninklijke steen. Hij zou de drager ervan inzicht, wijsheid en kennis brengen. Deze kaart helpt je om je te concentreren en bij het studeren.
Saffier kan je begeleiden om je innerlijke zelf beter te begrijpen en je helpen om een duidelijke visie te behouden. De steen is ideaal voor mensen die spiritueel op zoek zijn. Saffieren met de blauwe kleur van korenbloemen zijn populair bij reiki-helers. Wanner hij op het keelchakra wordt gelegd, versterkt hij heling met behulp van de stem.
Voorspellende betekenis: een plotseling begrip. Twijfels of illusies worden doorbroken om een waarheid te onthullen. Focus op studie of een intellectuele taak. De rol die je onbewust speelt doorzien en bewust van rol veranderen.
Affirmaties:
Ik ontwikkel een dieper inzicht.
Ik vergaat wijsheid en kennis.
Ik ben op zoek naar spirituele waarheid.
Ik beschik over een duidelijke visie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final