UI


Disclaimer bij aanhoudende klachten raadpleeg een arts ga naar de dokter.

EEN UI DOET MEER DAN JE ZOU VERWACHTEN

In 1919 stierven 40 miljoen mensen aan griep.
Een dokter bezocht de vele boeren om te kijken of hij hen kon helpen griep te bestrijden.
Veel van de boeren en hun families waren besmet met griep en velen stierven.

De dokter kwam echter een boer tegen wiens familie perfect gezond was, niemand in huis had last van griep.
De dokter vroeg de boer wat hij aan het doen was dat zou anders zijn dan de anderen.
De boer antwoordde dat ze alleen een geschilde ui in een schaal had gedaan en in alle kamers van het huis had geplaatst.

De dokter dacht dat dit de remedie was. Dus vroeg hij of hij een van deze uien mocht hebben.
Toen hij ze onder de microscoop legde, vond hij het griepvirus in de ui. De uien absorbeerden duidelijk alle bacteriƫn en hielden daarmee de familie gezond.

Nu heb ik dit verhaal gestuurd naar een vriendin die me regelmatig gezondheidsklachten voorziet. Zij antwoordde met deze zeer interessante ervaring over uien:

" Bedankt voor de herinnering. Ik ken het verhaal van de boer niet maar ik weet dat ik zelf longontsteking heb gekregen en erg ziek werd. Op basis van mijn eerdere kennis van uien snijd ik beide uiteinden van een ui af, stop ze in een leeg glas en leg ik het glas vannacht naast me. In de ochtend begon ik me beter te voelen terwijl de ui zwart werd.

Als we maag problemen hebben, weten we vaak niet wat dat zou kunnen zijn. Misschien de uien die we eerder gegeten hebben?

* uien ABSORB BACTERIA * en daarom zijn ze zo goed in het beschermen van ons tegen * verkoudheid en griep *

En dit is precies waarom we geen ui moeten eten die een tijdje werd bewaard nadat het * gesneden *

Wanneer voedselvergiftiging wordt gemeld, kijken ambtenaren eerst om te zien of het "slachtoffer" uien * heeft gegeten en waar deze uien vandaan komen. Hoogstwaarschijnlijk zijn de * uien * de oorzaak.

* uien zijn gigantische magneten * voor bacteriƫn, vooral ongekookt.

* Bewaar nooit een portie gesneden uien voor een bepaalde periode en gebruik het dan om voedsel te bereiden. Het is niet eens veilig als je ze in een ritszak stopt en in je koelkast stopt. Ze is nog steeds giftig *.

* Vergeet niet dat het gevaarlijk kan zijn om een reeds geschilde, verpletterde ui te gebruiken om de volgende dag te koken. Omdat het zelfs voor ƩƩn nacht zeer giftig wordt - aangezien het giftige bacteriƫn genereert / absorbeert, die negatieve maaginfecties kunnen veroorzaken door overmatige gal afscheiding en zelfs voedselvergiftiging.*

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final