3 Kaartlegging


Het is tijd om je angst(en) los te laten.
Ga je eens inbeelden wat je allemaal zou doen en gedaan hebben moest angst niet bestaan?

We laten ons vaak leiden door angst. Angst zit geconditioneerd in ons, heel vaak door onze ouders.
Kan je je herinneren dat ze vaak gezegd hebben, "Pas op want,..." "Denk maar goed na voor je een beslissing neemt..." "Niet doen want..."
Ik betrap mezelf daar ook in tegen mijn kinderen.
Dat we ze aanmanen om voorzichtig te zijn in het verkeer, dat is natuurlijk heel normaal.
Maar andere kleine dingen zoals beslissingen nemen enz.
We werden geleerd om vanuit ons hoofd te leren en te weinig vanuit ons gevoel. En daar zijn veel angsten ontstaan die eigenlijk voor niks nodig zijn.

Probeer eens te voelen als je ergens angsten over hebt. Wat voel je, zijn de angsten echt nodig of mag je ze gewoon loslaten en ervoor gaan.
Stel jezelf ook de vraag "Wat is het ergste wat kan gebeuren als ik het toch doe?"

Omarm je angsten, bedank ze dat ze er zijn maar zeg ze maar dat het niet nodig is om bij jou te blijven en laat ze in liefde los.
Leef vanuit je hart!!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final