Lege armen


Lege armen
Jouw schim doet mij
Mijn pas versnellen
Pad in pad uit
Op zoek naar jou
De kassa met zijn lange rij
Omarmt jou in hun midden
Pardon, mag ik?
Mijn kind staat daar
Laat mij hem toch omarmen?
Omfloerst zie ik hem aan
Een schim was met mij heen gegaan
Schichtig als een ree
Achter dikke stammen
Flits je heen en weer
Ongrijpbaar gelijk verlangen
In de schaduw van bomen
Samen met de wind
Speelt jouw silhouet zijn spel
Slik ik de vele tranen
Mijn kind, mijn lief
Laat mij je toch omarmen?
Mijn hoofd tegen je borst
Omstrengeling van armen
De ochtend toont zijn werkelijkheid
Laat zien mijn lege armen

- Nellie Schild

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final