Edelsteen uit Het Edelstenen en Beschermengelen orakel


CHRYSOCOLLA
Ben je bezig met een situatie die zich plotseling voordoet of je uit je evenwicht brengt? Voel je je lichamelijk niet goed?
Breng je emoties weer in balans door een dagboek bij te houden, oefeningen te doen en gezonden contacten te onderhouden. Zorg goed voor je lichaam, geest en ziel. Yoga en mediteren zijn ook heilzaam.
ENGEL VAN EVENWICHT
Mijn lichaam is gezond en in evenwicht. Mijn cellen herstellen en verjongen zich op een natuurlijke manier, zodat mijn hele lichaam op een aangename manier functioneert.
Ik ben kalm en ontspannen. Ik oefen regelmatig. Ik geniet van regelmatig mediteren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final