Encaustic Art dagkaart


Tijd voor bezinning en zelfreflectie. Voor rust en bespiegeling. Even stoppen met jagen en jachten. Een gevoel van onvrede, ondanks materiële en emotionele successen, daardoor ook stilstand. Stilstand juist in emotie en daardoor ontevredenheid, vermoeidheid en lusteloosheid. Je ziet nu ook niet dat er hulp wordt aangereikt. Geef lichaam en geest de tijd en mogelijkheid zich te herstellen en nieuwe energie en ideeën op te doen.
Zorg dat je de balans weer terugkrijg, zowel in je activiteiten als in inkomsten en uitgaven. Zoek je evenwicht tussen de vele mogelijkheden en vaardigheden. Zorg voor harmonie te midden van deze snel veranderende wereld. Heb weer plezier, voel je weer jong en speel en ontspan. "Mijn spelen is mijn leren". Communiceer!!
Na de rust en het zoeken naar jouw evenwicht is het moment aangebroken voor opstanding, voor wedergeboorte, voor jouw uitkomst.
Het is alsof je eindelijk wakker wordt na een lange tijd van verdoving, van niet echt aanwezig zijn. Jezelf vernieuwen en opnieuw uitvinden. Eerlijk zijn tegenover jezelf.....
Verzoening met jezelf, bevrijd van oude beperkingen. Het bewustzijn vergroten en verbinding zoeken met het universum.
Ontwikkeling, promotie en succes!!
Let op je handelen, je beïnvloed er vele andere mensen mee. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final