Edelsteen uit Het Edelstenen en Beschermengelen orakel


AQUAMARIJN
Ben je emotioneel in de war? Voel je je ongemakkelijk? Ga eens aan de waterkant zitten om emotioneel weer in evenwicht te komen. Ruim alle negatieve energie op die zich misschien heeft opgestapeld door een ongemakkelijk gesprek of een negatief gesprek met jezelf.
ENGEL VAN EMOTIONEEL EVENWICHT
Ik weet wat mijn gevoelens zijn en kan verwarrende emoties oplossen. Negativiteit vloeite zonder moeite en op een liefdevolle manier weg.
Mijn emoties worden overspoeld met positieve energie. Ik geniet van een gevoel van evenwicht. Een veilige reis over of op het water is zeker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final