Edelsteen uit het Edelstenen en Beschermengelen orakel


CHRYSOPRAAS
Heb je een gebroken hart? Voelt het alsof er niemand van je houdt?
Neem de tijd om jezelf te vertroetelen en weet dat de goden van je houden. Open je hart en heb meer compassie met jezelf en anderen. Neem een lekker bad en drink veel water om jezelf te verzorgen.
ENGEL VAN LIEFDERIJK VERZORGEN
Er wordt om mij gegeven, van mij gehouden en ik word gewaardeerd. Mijn hart is open. Ik laat de liefde toe in mijn lichaam, geest en ziel.
Ik ben bereid om goed voor mijzelf te zorgen en voor anderen die echt door mij willen worden gekoesterd en mijn zorg nodig hebben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final