Plein 1944


Over Plein 1944 blijven de meningen verdeeld. De huidige vorm doet veel mensen terugverlangen naar het plein uit de jaren 50, terwijl toentertijd tot zelfs in de jaren 90 het plein één grote parkeerplaats was. Zelf vind ik de foto's uit de jaren 50 met geparkeerde oldtimers en de horecapanden met retro neonreclames het allermooist, maar ik heb dat nooit in levende lijve meegemaakt. Ik snap dat mensen naar die nostalgie terugverlangen en gelukkig hebben we daar de foto's nog van, zoals deze uit het begin van de jaren 60. Neemt niet weg dat het nieuwe Plein 1944 wat mij betreft ook zeer geslaagd is!

Hoe denkt u er over?

Vervaardiger: Fotopersbureau Gelderland
Bron: RAN F20209
Auteursrechthouder: J.F.M. Trum

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final