Je hebt geen idee van de macht die je hebt
Je hebt geen idee van de macht die je hebt.
Je hebt de kracht om te communiceren met bomen, met dieren, insecten, met de lucht, met de aarde. Je kunt met alles communiceren, omdat alles met jou verbonden is.Ook jij hebt die kracht, je kunt ook communiceren met de Gidsen, vraag hen om je te begeleiden, ze wachten op jou om dat te doen.
Je bent een Wonderbaarlijk Wezen, je hebt immense kracht, wees niet bang om te communiceren, al die energie ligt in je zonneplexus wachtend op je om het los te laten!
Zelfs als het niet is wat je geleerd is en je bang bent om je overtuigingen te veranderen, je mentale patronen. Zelfs als dogma je probeert te blokkeren, is het tijd dat je uit de doos met gedachten komt die je illusoire "realiteit" opbouwen.
Je hebt de kracht om te helen en jezelf te helen, laat de angst voor wat mensen zullen zeggen je krachten niet ontnemen.
Genoeg, wees vrij, breek de ketenen die je voor eens en altijd binden, straal, straal.
Je bent een Meester van het Licht, je creƫert je realiteit, jij bent de nieuwe mens, gebruik je kracht, vul Gaia met Licht.
Breng Licht aan iedereen die het nodig heeft, leef als een Meester, dat is wat je werkelijk bent.
Besef, jij bent de energie van "LIEFDE".
LIEFDE IS DE SLEUTEL!
@James William Keller
Reacties
Een reactie posten