Kastanje


Kastanje - ik help je om te doen wat juist is
De Paardenkastanje trakteert ons momenteel op zijn prachtige bloemen. Meestal zijn ze wit, maar ook de rode Paardenkastanje laat hier en daar zijn gezicht zien.
Het zijn prachtige rechtopstaande bloemen en ze doen me altijd denken aan ouderwetse kaarsjes in een kerstboom.
Kastanje is een statige boom, als een ouderwetse hoofdmeester, die graag de ruimte heeft om de wereld om zich heen te aanschouwen en observeren. Het is een wijze boom, een eervolle boom met een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
Wanneer de Kastanje op je pad komt dan helpt hij je herinneren dat wat je graag wilt doen, niet altijd het juiste pad is. Soms moet je je afsluiten van verleidingen om te kunnen doen wat juist is.
Het is niet altijd een leuke boodschap op te horen, zeker niet wanneer je vol enthousiasme ergens mee aan de slag bent gegaan. Maar als Kastanje je deze boodschap komt vertellen, sluit hem dan toch maar in je hart. En vertrouw erop dat je er uiteindelijke de vruchten van zult plukken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final