MORGEN


MORGEN

Als je spijt hebt van gisteren en bang bent voor

morgen,

Probeer dan vandaag gelukkig te zijn.

Het heeft weinig zin in het verleden te staren,Te piekeren over wat er is misgegaan.Je kunt het verleden toch niet ongedaan maken.Oh had je destijds maar kunnen vermoeden,Een deel slechts van al wat je nu zeker weet.Wat zouden veel dingen dan anders gegaan zijnMaar gedaan is gedaan en je deed wat je deed.Je kunt vandaag toch niets veranderen aan vroeger.Je kunt wel iets leren uit vroeger voor thans.Al wat je verkeerd gedaan hebt in 't verleden,Dat kun je verbeteren, vandaag is je kans.Oh wees niet zo dom en verschuif niets naar morgenJe weet nog niet eens of je morgen wel haaltJe hebt al zo dikwijls je plannen verschovenJe hebt al zo roek loos veel dagen gefaald.Je leert uit het verleden, maar staat in het hedenVandaag doe ik het beter maar dan nog de vraagWat doe ik met morgen, daarover geen zorgenWant morgen is "Morgen" gewoon weer vandaag..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final