Geven we soms liefde aan de verkeerde personen?


Geven we soms liefde aan de verkeerde personen?
Soms geven we liefde aan bepaalde personen, en dan zitten we daarna onszelf af te vragen “hoe heb ik ooit liefde kunnen geven aan die persoon. Die heeft mijn liefde niet eens verdiend! .. of “wat een tijdverspilling”. Maar het ding is, dat het niet de bedoeling is om er op die manier naar te kijken.
Wat als je deze ervaring nodig had. Dat je daar dankbaar voor mag zijn. Dat je gezien hebt dat je bereid bent geweest liefde te geven aan iemand waarvan jij dacht dat die het harder nodig had dan jij. Dat je bereid was voor de liefde, om de grootste golven te trotseren.
Als je bereid bent geweest om onvoorwaardelijk te geven.
En in liefde te hebben kunnen loslaten.
Weet je nu ook dat je dit grote geschenk in je hebt en weet je dat je klaar bent voor de volgende stap.
Dankbaar dat je nu weet wat jou te doen staat.
Dankbaar dat de ander je tot dit besef heeft gebracht.
Maar ook dankbaar dat je de ander op donkere momenten deze vorm van liefde hebt mogen meegeven, en in liefde hebt kunnen laten gaan
Wees gewoon dankbaar voor alles wat het leven je brengt.
Je bent een ziel op zijn weg naar onvoorwaardelijke liefde.
Alles begint bij jou
En wat jou niet meer dient lost als vanzelf op.
Sterke jij, wees gewoon maar liefde
Vertrouw heb lief, en je gaat het in iedereen en overal om je heen zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final