Mandala Dagkaart


Choose your words wisely because they can inflict so much ... . My grandmother always told me ... if you can not say anything nice, don't speak at all.
Think before you speak and be kind.
A wise speaker does not has to shout, treat, gossip, swear or tear someone down to prove his point.

---------------------------------------------------

Kies je woorden verstandig, want ze kunnen zoveel teweegbrengen…. Mijn grootmoeder zei altijd tegen mij: als je niets aardigs kunt zeggen, zeg dan niets.
Denk na voordat je iets zegt en wees vriendelijk.
Een wijze spreker hoeft niet te schreeuwen, te behandelen, te roddelen, te vloeken of iemand neer te halen om zijn punt te bewijzen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final