Encaustic Art dagkaart


Vandaag is de energie van Blauwe Nacht....ervaar dat je uniek bent.
Blauwe Nacht is je plek van het mysterie en onderbewustzijn.
Daar leeft jouw intuïtie....luister naar je innerlijke wijsheid en herinner je je dromen.

Door dat te doen kom je met jouw essentie in contact.
Durf stappen te zetten die het voor je mogelijk maken om met je werkelijke uniekheid te gaan experimenteren.
Gebruik jouw doorzettingsvermogen en harde werken.....je doet er goed aan om jezelf een basis van zekerheid te geven voor al zijn bezigheden.

Geef vandaag aandacht aan wat zich via jou manifesteert.
Vraag jezelf af.....wat wil ik afmaken? Hoe perfectioneer ik wat ik doe?
Geef je intentie over aan het perfectioneren van deze schepping.
De droom die gezaaid was....wordt in een fysieke of tastbare vorm geproduceerd.
Hoe en met wie geef jij vandaag vorm en inhoud aan wat eerst een idee was?
Je ontdekt dat alles dat wordt geschapen volmaakt is zoals het is.....omdat het van de aarde en van dezelfde bron is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final