Moed


Moed is je beste vriend om jezelf te ontwikkelen. En dan bedoel ik niet, dat je moet gaan parachute sprong moet maken of een bergtop moet beklimmen. Het vereist moed om je eigen kwetsbaarheid te zien en te laten zien aan anderen. Jezelf afvragen, wat houd mij bezig, wat wil ik niet van mijzelf erkenen, mag er niet zijn? Negatieve kanten ( zo worden ze benoemd) bv een jaloers gevoel, afgunst, snel oordelen en etc.. elk mens heeft een aantal negatieve kanten. Dat is normaal. Het maakt je bewust dat je werk met jezelf te doen hebt. Iedere eigenschap die je nog niet hebt belicht zorgt voor onrust..
Welke vulkaan er ook broeit in jou, ga het aan. Je geeft jezelf een groot kado!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final