Dag kaartjes


 Algemeen

De Geliefden staat voor een grote liefdeservaring. De kaart houdt ook in dat de keuze voor deze stap gepaard gaat met een noodzakelijke beslissing. Het is het volmondig ja zeggen tegen de liefde. Alleen die stap leidt tot de overweldigende ervaring waar De Geliefden voor staat. De kaart kan ook een beslissing aangeven die niets met de liefde te maken heeft. Dan betekent De Geliefden dat we deze beslissing moeten nemen met heel ons hart, zonder andere alternatieven open te houden. Het grote onvoorwaardelijke Ja.

Werk
In je werk geeft De Geliefden aan dat je, zonder voorbehoud, tot een duidelijke keuze zult moeten komen. Je moet tot een standpunt komen. Je zult daarbij rekening moeten houden met alle feiten en deze afwegen. De keuze die je maakt is bepalend voor het vervolg van zaken en in welke richting je verder gaat. Dit standpunt waarvoor je kiest kan te maken hebben met een nieuwe baan, nieuw taakgebied of het inslaan van een andere richting van je loopbaan. Ook kan De Geliefden aangeven dat je innerlijk volmondig ja zegt tegen je huidige baan.

Liefde
In relaties staat De Geliefden voor een grote liefde die je diep raakt en vervult. Dit kan een nieuwe relatie zijn of je kunt het grote geluk vinden in je huidige relatie. De Geliefden geeft aan dat je gelukzalige ervaringen kunt krijgen. Dit kan als je stopt met tweeledigheid en allerlei alternatieven waarvan je het idee hebt dat het beste nog moet komen. Je kunt dan met je hart volmondig “ja” zeggen tegen die ene andere en de gelukzalige ervaringen gaan beleven. Iedereen droomt er van om deze stap te zetten met de ideale partner. Het is dan ook belangrijk om in te zien dat de ideale partner niet bestaat en het grote geluk misschien in onze huidige partner aanwezig is.

Vragen
Heb ik de keuze gemaakt vanuit mijn hart?
Waar moet ik volmondig Ja tegen zeggen?
Kan ik in voor- en tegenspoed volledig van iemand houden?
Durf ik een bindende beslissing te nemen?

Algemeen
Koning van Zwaarden staat voor vrijheid, onafhankelijkheid en de kracht van het slimme, snelle en gewiekste verstand dat vol zit met tegenstrijdigheden. De kaart houdt aan de ene kant een groot intellect in en een veelheid van ideeΓ«n. De andere (negatieve) kant van de kaart is dat het intellect gebruikt kan worden op een listige, sluwe en doortrapte manier. Door de kracht van het intellect kun je begrijpen en analyseren, logisch denken, (be)rekenen en problemen van alle kanten bekijken en doorgronden. Op deze manier is het voor Koning van Zwaarden mogelijk zich vrij te maken van afhankelijkheid.

Werk
In je werk staat Koning van Zwaarden voor een verstandelijke vlotheid, een sociale instelling en een goede handelsgeest. De kaart geeft aan dat je jezelf handig en flexibel opstelt en met tactisch gebruik van je verstand je werk zelfbewust uitvoert. Wanneer je samenwerkt met collega’s, meerderen, zakenpartners of klanten ben je welbespraakt, weet je te handelen op moeilijke momenten en heb je een aanstekelijk charisma.

Relatie
In relaties staat Koning van Zwaarden voor helderheid, afstandelijkheid en daardoor ook tot objectiviteit. Op dit gebied heeft de kaart de kracht om met behulp van het analytisch vermogen zieke gedragspatronen teherkennen en te genezen. Situaties, waarin je afhankelijk bent of vastzit in verstrikkingen en jezelf geen goed doen, worden uit elkaar gehaald en opgelost. Koning van Zwaarden kan door zijn helderheid en inzicht keuzes maken die misschien pijnlijk maar ook noodzakelijk zijn.

Vragen
Hoe groot is mijn behoefte aan onafhankelijkheid?
Kan ik problemen logisch benaderen?
Gebruik ik mijn verstand altijd op een positieve manier?
Kan ik het kaf goed van het koren (onder)scheiden?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final