Het gebed van een vrouw.

 Het gebed van een vrouw...

Mag ik de moed hebben
Om trouw te zijn aan mezelf
Om mijn eigen duisternis te verkennen
Om bij mijn diepste wanhoop te zijn
Om te leren van mijn diepste verdriet
En om echt dankbaar te zijn voor iedereen
dat het leven me biedt

Mag ik de moed hebben
Op te komen voor mijn overtuigingen
Om hard te huilen naar de maan
Om mijn eigen vleugels te laten groeien
Om over de regenboog te lopen
En om echt betoverd te worden door iedereen
waar ik uitgenodigd ben om te zijn

Mag ik de moed hebben
Om lief te hebben met heel mijn hart
Om te geven zonder beloningen
Om te dromen zonder beperkingen
Om te leven zonder angst
En om echt de danseres te zijn
dat ik voorbestemd ben...

Christa Mackinnon

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final