Nu het warmer wordt

Nu het warmer wordt, komen vlinders uit hun winterslaap. Tijdens zonnige dagen zie ik regelmatig verschillende vlinders in onze tuin of tijdens mijn wandelingen in het bos. Zoals de kleine vos, de gehakkelde aurelia, de dagpauwoog en het citroentje (van de laatste vlinder heb ik even een snelle foto gemaakt voor bij dit bericht).
Welke vlinders kruisen jouw pad?
Ik merk dat ik van binnenuit ga glimlachen bij het zien van alle vlinders op mijn pad. Hierbij voel ik ruimte ontstaan in mijn borstkast. Ruimte die ik het beste kan omschrijven als een vorm van ‘luchtigheid en vrijheid’. Met het wakker worden van deze prachtige vlinders, merk ik dat er in mij ook iets wil wakker worden.
Wat willen deze vlinders tijdens de vroege lente je laten (in)zien?
De vlinder staat door hun geweldig metamorfose symbool voor (persoonlijke) verandering/transformatie. Daarnaast staat de lente voor activerende energie, die je uitnodigt om in beweging te komen. Schud jezelf dan ook lekker uit en onderzoek met een verfrissende blik wat jij wil veranderen. Zodat jouw leven steeds meer een uiting wordt van jouw innerlijke natuur, de persoon die jij diep van binnen bent.
Wat wil jij veranderen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final