LIEFDE HEEFT GEEN BEPERKING


Er is een liefde zonder limiet
In de grond van mijn Hart,
Hart dat alleen maar kan weerstaan
Zo'n grote emotie ,
Als in die van jou bestaat het nog
Plaats voor zoveel Passie .
Er is geen tijdslimiet
Als je lippen kussen,
Voor een liefde die zo dorstig is
Er is geen grens aan liefhebben
We hebben tijd om Lief te hebben
En leef deze Passie,
Passie die me doet dromen
Wat een ochtend om wakker te worden
Voel je Hart.
Wanneer ik je kus
Je gezicht verandert van kleur,
Ik voel het in je ademhaling
Zou jij ook van mij houden
Geen limiet, en met Ardor.
In Liefde is er geen grens
Geen regels om te handhaven ,
In een Passie bestaat alles
Daar is de droom, daar is de pijn
Al het hart verzet zich
Omdat er een grote Liefde is.
DAAR IS DE DROOM, ER IS PIJN
WANNEER ER GROTE LIEFDE IS
Vergilius Teixeira...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final