We Bought An Abandoned Chateau, THEN & NOW, 2 YEAR Renovation (in 20 min...


Dit is spectaculair!! De zorgvuldige aandacht voor de restauratie van elke kamer is duidelijk zichtbaar. Het meubilair, decor, kleuren, armaturen, afwerking .... perfect! Ik vind het geweldig hoe je de geschiedenis van het kasteel hebt gerespecteerd en zoveel van de originele afwerkingen, het houtwerk enz. hebt behouden, en ervoor hebt gekozen om ze in hun oude glorie te herstellen zoals ze in hun hoogtijdagen zouden zijn geweest, in plaats van ze te vervangen ... de panelen behangen ... .of beschilder ze. Wat je hebt gedaan is precies zoals ik me had voorgesteld dat het eruit zou moeten zien. Ik kan me niet eens voorstellen hoeveel werk en stress, frustratie, bloed, zweet en tranen je in dit project hebt gestoken... en als je naar de grootte van de plek kijkt, ben je nog lang niet klaar. Weinigen, waaronder ikzelf, hebben het lef (of de financiƫn) om zo'n kolossaal project aan te gaan. Bedankt voor het bewaren van zo'n mooi stukje geschiedenis.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final