The Next 365 Days


Ik ben een trouwe fan geweest van de Poolse 365-serie en ik heb boek één en twee gelezen (wacht nog steeds op de vertaling van boek drie in het Engels... 6 oktober geloof ik?). Dit was de eerste van de drie films die me teleurstelde. Begrijp me niet verkeerd... er zijn prachtige weelderige weelderige sets, een geweldige soundtrack, veel eye candy voor beide geslachten, en nou ja, genoeg seks. Wat het niet had, wat de andere twee films wel hadden, was een plot en een einde. Er gebeurt niet echt iets in deze film. Laura kiest niet tussen Massimo en Nacho, haar modebedrijf stopt halverwege, Olga trouwt niet en Massimo gaat nooit om met het verlies van hun kind.

Ik had het gevoel dat de eerste film ongeveer trouw bleef aan boek één, de tweede film vrij aanzienlijk van het boek afweek ... maar het was enigszins begrijpelijk omdat ze maar zo veel tijd hebben om het verhaal te vertellen. Ik denk dat wat ik bedoel is dat de tweede film nog steeds werkte ... Ik heb het gevoel dat Laura er beter uitkomt in de films dan in de boeken.

We beginnen film drie bijna waar film twee was geëindigd, Massimo bedreigt Nacho's familie voor wat ze hebben gedaan, Laura herstelt en gaat aan het werk in haar modehuis, Olga gaat door met het plannen van haar bruiloft, de dingen zijn gespannen tussen Massimo en Laura omdat ze niet t sprak over haar tijd met Nacho of het verlies van hun baby. Laura en Olga gedragen zich als hun gebruikelijke dronken, nukkige zelf die nooit tevreden zijn en Laura blijft dromen over seks met Nacho. Dat is vrijwel de hele film ... geen plot en geen voortgang van de verhaallijn.

Films zijn over het algemeen geen verhaal over het einde van je keuze, maar deze laat je echt hangen en daarom kan ik het niet de hoge beoordelingen geven die ik de andere films heb gegeven. Het was sexy ja, Massimo en Nacho zijn allebei nog steeds grote hotties... maar ik word er moe van om te zien hoe deze twee meisjes drinken als weelderig en zich gedragen als kleine kinderen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final