Intrusion


Dit is een van die films waarin mensen domme fouten/beslissingen maken en je merkt dat je naar de tv schreeuwt - steek hem neer tot hij dood is, pak het mes op, laat het pistool niet vallen, sluit de deur, wacht tot hij niet meer is naar huis, pak die verdomde honkbalknuppel, schiet op!
Je snapt het.
We hebben het allemaal weleens meegemaakt.
Mijn dochter en ik zaten ook steeds te roepen van wat een dom mokkel zeg.
Plus het was voorspelbaar dat er een geheime kamer zou zijn waar het ontvoerde meisje inzat.
Oh, en het huis was lelijk, zeg maar spuug lelijk.
Dat was echt geen thuis, maar zoń huis van kijk wat ik heb zeg....
Wel een vermakelijke film, we hebben ons geamuseerd hierbij :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final