The invitation


De film is te bekijken, maar het is niet erg goed. Het is een mengelmoes tussen een moderne gotische horrorfilm en een patriarchale vampierfilm die zich afspeelt in het Verenigd Koninkrijk. Ik weet niet zeker waarom het VK, ik denk dat RoemeniĆ« een geschiktere setting zou zijn geweest. Het kasteel/herenhuis is van buiten spierwit, maar van binnen helemaal zwart geverfd.

De dialogen van de acteurs hebben wat onnodige xenofobe lijnen en dat draagt ​​niet bij aan het verhaal en leidt af van de hoofdfilm. Ze gooiden een aantal onverdraagzame insinuaties en feministische onafhankelijkheid van meisjes, wat tegenwoordig standaard lijkt te zijn. De film is volkomen voorspelbaar waardoor het langzamer aanvoelt dan zou moeten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final