GEBED OM DE KRACHT VAN HELING TE ONTSLUITEN

 GEBED OM DE KRACHT VAN HELING TE ONTSLUITEN

Ik ben liefde, ik ben gezondheid, ik ben vrede.
Ik verdien het om geliefd te worden, ik verdien het om gelukkig te zijn, ik verdien het om gezond te blijven.
Vandaag begint de genezing van lichaam, geest en ziel.
Ik vergeef mezelf voor de fouten die ik heb gemaakt zonder iemand te vergeten, want ik ben nergens schuldig aan, ik kon en wist niet hoe ik op die momenten anders moest handelen.
Ik vergeef alle mensen voor wie ik een soort haat voelde, ik accepteer ze omdat ze niet konden zijn zoals ik wilde, ik laat ze vrij en bevrijd mezelf voor altijd van wrok.
Ik annuleer het verleden definitief in het heden, om mijn toekomst vrij te maken.
Ik ben klaar met het voor altijd beoordelen van mezelf en het beoordelen van anderen.
Ik geef al mijn pijn, fouten en ziekte nu aan U over, Heilige Vader God (Universum), om te transformeren in gezondheid, liefde en vrede.
Alles accepteren zoals het nu is en geduldig beginnen met genezen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final