Dagkaart uit De Geheime Boodschappen van Dieren


Als de neushoorn uw wereld binnentreedt, dan brengt hij u de boodschap om diep vanuit uw binnenste te ademen en u stil te herinneren aan wie u bent - een uiterst prachtig wezen, veel krachtiger dan u zich ooit had kunnen inbeelden. Neem de tijd om in de zon te staan en uw voeten in de bodem te planten. Voel de verbondenheid met alles. Laat uw buitenste beschermende lagen ontspannen. Weet dat zij er zullen zijn om u te beschermen als u ze nodig hebt. Maar nu is het tijd om te geloven in de kracht om uzelf te zijn en vol vertrouwen in de wereld te staan. De gave van neushoorn is om u eraan te herinneren dat - hoewel het leven soms vraagt om momenten waarbij u vastbesloten en daadkrachtig handelt - onze grootste kracht vaak schuilgaat in de persoonlijkheid die we uitstralen, gewoon door onze gaven te erkennen en te weten wie we zijn. Als u niet in een machtsstrijd met anderen wilt belanden, moet u eerst vrede vinden met de kracht die diep in u schuilt.
Breng tijd door in comtemplatieve eenzaamheid. Vind troost en onschendbaarheid in uw eigen gezelschap. Maak u geen zorgen en til uzelf naar een hoger niveau. Nu is het moment daar om gebruikt te maken van de energie en overvloed van de aarde, om uzelf te voeden met de simpele geneugten van het leven en de elementen van de aarde, de zon en het water. Vind uw versie van het modderbad van de neushoorn en schenk uzelf volledige vernieuwing.
Als u opnieuw de wereld binnenstapt, probeer dan eerst wat tijd door te brengen met mensen uit uw omgeving die u het meest respecteert en vier uw unieke bijdrage. Communiceer uw behoeften met uw naaste bondgenoten en wees ervan bewust dat u op uw beurt de vaak uitgesproken behoeften van anderen moet respecteren. Sta open voor de onverwachte samenwerking met andere mensen die gaven hebben die uw eigen gaven aanvullen.
Als creative relaties tot leven komen, dan maakt iedereen een speciaal onderdeel uit van het geheel. Als gevolg daarvan komt iedereen er sterker uit.

'Ik ben hier om mezelf krachtig in de wereld uit te drukken.
Ik eer mijn gaven en de gaven van anderen.
Ik sta sterk en beweeg me vol vertrouwen.
Mijn grootste kracht is de natuurlijke expressie van wie ik ben.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final