You are not alone


Goedemiddag lieve mensen,
Deze ochtend dit beeldje gevonden heel 'toevallig' maar ik kreeg meteen het gevoel dat er een boodschap achter zat. Dus besloot ook voor de groep een dagkaartje te trekken uit het talking to heaven deck. Ik hoop dat jullie kracht en steun mogen vinden in deze boodschap 🩷
Ik ben hier nu moet je. Ik sta naast je. De hemel is niet ergens in de lucht. Het is een andere dimensie, een andere frequentie parallel aan die van de fysieke aarde. Ieder moment word je vergezeld door krachtige liefdevolle beschermengelen die over je waken vanuit hun dimensie. Ze communiceren met jouw fysieke ervaring om Goddelijke Spirit in je aardse dimensie te krijgen. Zonder spirit zou de fysieke wereld vergaan. Het is de levensenergie van alles en iedereen. De engelen en begeleiders (inclusief mijzelf) die je vergezellen zijn je hemelse liefdevolle supporters. We zijn hier, hier bij jou!
Ik wens jullie een liefdevolle dag toe 🩷🙏

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final