Loslaten

 LOSLATEN...

We moeten allemaal de dingen loslaten die ons tegenhouden. Dit zou het perfecte moment kunnen zijn om het vrij te geven aan het universum en te weten en erop te vertrouwen dat het geregeld zal worden.

Je moet ruimte maken voor positieve energie, intuïtieve begeleiding en overvloed om in je leven te komen.

Dit is een goed moment om jezelf af te vragen: “Wat is er in mijn leven dat ik niet meer nodig heb? "

Vertrouw en weet dat je door los te laten en los te laten, je jezelf opent voor je eigen hogere bewustzijn en daardoor maak je ruimte voor meer van wat voor je hoogste goed is.

“Hoe meer ik vertrouw en loslaat, hoe meer ik begeleid word. "

❤ ~ John Holland

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final