When Calls the Heart seizoen 8


Het seizoen had over het algemeen goede verhaallijnen en de schrijvers gaven ons veel interessante verhalen, vooral van acteurs die in de loop der jaren niet veel boogontwikkeling hebben gehad, wat geweldig was. Ze ontwikkelden ook het Nathan-personage om zijn vele lagen en zijn diepe, onsterfelijke liefde voor Elizabeth te laten zien. Hoewel het gedurende het seizoen voelde alsof veel van de verhaallijnen geen oplossing hadden. Aflevering 12 was echter ABSOLUUT ERGER! Ik heb NOOIT zoiets gezien. Het was alsof ik naar een bipolaire film keek. Het hele seizoen wordt ons verteld over dit geweldige liefdesverhaal over het overwinnen van je angsten en liefde die het waard is om voor te vechten, Nathan wordt door de modder gesleept wachtend op zijn verlossingsmoment, dat NOOIT KOMT!!! De laatste 10 minuten van de afleveringen krijgt Elizabeth een waanvoorstelling en kiest Lucas. E12 had het gevoel dat ze het script hadden omgedraaid en ons wilden laten geloven dat ze echt verliefd is op Lucas. Na 3 seizoenen Elizabeth te hebben zien smachten naar Nathan door haar woorden, daden en lichaamstaal... en zonder consistente tekenen dat ze zich zo voelde tegenover Lucas, kiest ze Lucas! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final