Woorden met liefde geverfd


Woorden met liefde geverfd
De woorden die ik savonds lees
Zij zijn degenen die me doen dromen, 's nachts
Zij zijn degenen die me de maan laten zien, met andere ogen
Glimlachen en praten over liefde tegen mezelf
De woorden die ik in liefde lees
Dit zijn degenen die mijn hart verblijden
Woorden vol kleur en vol frans
Dat doet me dromen van liefde.
Deze liefde die niet alleen van mij is
Liefde, dat kan van jou zijn, en van jou, en van jou
De liefde, die van iedereen kan zijn, poƫzie fan
Gevoelige woorden vol leven, in rijm.
woorden van een dichter
Wie heeft ze misschien geschreven, op een rant
Lijn voor lijn.... Van kant naar kant...
Pagina voor pagina... poƫzie op poƫzie.
Getinte woorden van een dichter
Wie heeft ze misschien geschreven
Kijken naar de volle maan, in de nacht
In zijn gebruikelijke eenzame hoekje
Door te luisteren naar je liefdevolle hart

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final