Dagkaart uit Aartsengel Michael kaarten


AFFIRMATIE

Dankjewel dat je met elke stap die ik doe meeloopt, mijn hand vasthoudt, mij vertrouwen en moed geeft en mijn gedachten en mijn acties leidt in de richting van de liefde en mijn werkelijke levensdoel.

BETEKENIS

Je wordt geholpen bij deze verandering in je leven
  • Ga weg uit een ongezonde situatie
  • Het is de juiste tijd om met een nieuwe onderneming of een ander bedrijf te beginnen
  • Stap deze relatie binnen met een open hart en geest
  • Dit is de juiste keus voor je

BESCHRIJVING

Deze kaart is een teken dat je op de juiste weg bent en dat het veilig is door te gaan met dat wat je van plan bent. Zolang je jezelf aan de intenties houdt die gericht zijn op je harten zullen je stappen automatisch in harmonie zijn met de juiste richting. Het is op dit moment belangrijk voor je dat je actie onderneemt - het maakt niet uit hoe klein of schijnbaar inconsequent - om het gewenste resultaat te boeken. Vraag Aartsengel Michaƫl om advies door te zeggen 'Laat mij alsjeblieft de volgende stap zien' en hij zal je te hulp komen. Intussen zal hij je ook beschermen en ondersteunen om door deze belangrijke veranderingen in je leven heen te komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final