Wat ís healing eigenlijk?

 Wat ís healing eigenlijk?

Healing -is het activeren van jouw zelfgenezend vermogen door jouw energie weer in beweging te krijgen.
Hoe dat kan en werkt, dat kan ik je eigenlijk niet uitleggen. Sommige dingen moet je gewoon ervaren.
Alles is energie. We zijn allemaal opgebouwd uit kleine atomen die weer bestaan uit pieterpeuterige energiedeeltjes. Dat geldt niet alleen voor jou en mij, maar ook voor alles om ons heen.
Energie is altijd in beweging. Alleen soms raakt het in ons lichaam geblokkeerd. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door een trauma, negatieve gebeurtenissen of stress. Wanneer de energie in je lichaam niet vrij kan stromen, ontstaan er ziekten. Je voelt je moe (energieloos!), neerslachtig, krijgt een lage weerstand en als de energie te lang geblokkeerd is: chronische klachten.
Met een healing word je geholpen om jouw energie weer te laten stromen. Ik geleid als het ware de energie vanuit de bron door jouw lichaam heen. Ik voel waar er blokkades zijn en help je om deze op te heffen. Hierdoor wordt het zelfhelend vermogen van jouw lichaam geactiveerd.
Tijdens de healing hoef je niets te doen. Het kan zijn dat je tintelingen voelt of delen van je lichaam warm worden, je kunt aanrakingen voelen, kleuren zien en sommige zien beelden aangezien de energie multidimensionaal is. Het verwijderd zelfs energie uit vorig leven.
Achteraf zul je je heel ontspannen en vol nieuwe energie voelen.
Een healing werkt heel krachtig in een persoonlijke sessie, maar kan ook op afstand gedaan worden. Energie kent namelijk geen tijd en ruimte.
Harmonie en balans
De liefdevolle energie gaat naar de plek in je lichaam waar jij het nodig hebt en zorgt voor een stuk verlichting en verbetering.
Heb je klachten?
Heb je last van stress, angst of verdriet, blokkades, depressieve klachten, burnout, chronische en/of pijnklachten, reuma/fibromyalgie, energietekort, verminderde weerstand of vermoeidheid en wil je spirituele bewuster worden. Dan raad ik je de Shamballa aan. Ervaar de positieve energetische beleving. Je zult je daarna weer beter voelen.
Onder pijnbestrijding verstaan we hoofdpijn, rugpijn, spierpijn, klachten door een ongeluk of chronische ziekte.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final