Doctor Thorne (TV Mini Series 2016)


 De berooide Mary Thorne groeit op bij haar oom, dokter Thorne, en ontwikkelt een vriendschap met de familie op het nabijgelegen landgoed Greshamsbury Park.

Ik heb zo genoten van deze serie. Er zijn een paar wendingen die de serie een beetje intrigerend maken. Goed geregisseerd. Ik hield van de historische kostuums, de omgeving en de personages. De verhaallijn voorspelt waarheid over de "haves en have nots" in die periode. Het is een lust voor het oog en laat zien hoe er op de arbeidersklasse werd neergekeken en niet goed genoeg was om met de leden van de adel te trouwen. Mary Thorne, ons arme kleine meisje, het nichtje van Dr. Thorne, is opgegroeid met Frank, de zoon van de plaatselijke adel. Frank is smoorverliefd op Mary, net als zij op hem, maar Franks moeder weigert enig idee van een huwelijk tussen de twee toe te staan. Ga zitten en geniet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final